loading...
سرگرمی تفریحی تپلک فان
محصولات پرفروش
لینک باکس مکی
تپلک لینک باکس
حسین بازدید : 90 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

در دنیا اتفاقات عجیبی همیشه در حال رخ دادن است

یک کودک 10 ماهه کلمبیایی به دلیل نوعی جهش ژنتیکی وزنی برابر با یک کودک پنج ساله دارد. گفتنی است، این کودک به هنگام تولد وزنی طبیعی داشته اما از یک هفتگی شروع به رشد غیرعادی کرده و حال در 10 ماهگی 20 کیلوگرم وزن دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس استانداردها یک کودک 10 ماهه باید در حدود هشت کیلوگرم وزن داشته باشد اما این کودک کاملا با وزن غیرطبیعی خود پزشکان را به شگفتنی وادار کرده است.

 پزشکان نوعی سندروم را باعث این اضافه وزن غیرطبیعی در این کودک معرفی کرده‌اند که علاوه بر افزایش وزن سبب گرسنگی شدید در او نیز می‌شود.

حسین بازدید : 78 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

کفن های ضد اتش قبر در ترکیه

کفن ضد عذاب قبر؟؟/

 یک وب سایت که به نظر می رسد وابسته به ” جوبلی احمد هوجا” عالم دینی ترکیه است ، کفن های ضد آتش و برای دور ماندن از عذاب شب اول قبر می فروشد.

بر اساس این گزارش در حالی که قیمت معمولی یک کفن در ترکیه حدود ۷۰ لیر است ، این وب سایت برای فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب بیش از ۳۷۰ دلار از خریداران می گیرد.

بر اساس ادعای این وب سایت روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند.

” احسان الی آچیک” نویسنده اسلامگرای ترکیه در مصاحبه با حریت با اشاره به  استفاده این وب سایت از نام “جوبلی احمد هوجا” برای فروش محصولات از جمله کفن ضد عذاب ، از این عالم دینی خواسته است در صورت وابستگی یا عدم وابستگی این وب سایت به او این موضوع را علنا اعلام کند.

جوبلی احمد هوجا یکی از خطیبان و واعظان جنجالی ترکیه است که دیدگاه های بنیادگرایانه نسبت به اسلام دارد.

سخنان گاه و بیگاه احمد هوجا در مسایل مختلف اجتماعی و سیاسی با واکنش های گسترده ای مواجه می شود. برای مثال او در یک نطق جنجالی گفته است: ” اصطلاحی است در بین آدم ها که می گویند بهشت را به یک تار موی او نمی دهم، اگر این آدم ها جهنم را ببینند و عذاب آن را درک کنند دیگر هیچ مویی بر سر زنان باقی نمی گذارند.”

273081 3801 فروش کفن‌های ضد عذاب‌قبر! /تصاویر


با وجودی که جوبلی اجمد هوجا که نام واقعی او  ” احمد محمد اونلو ” است ، گروه داعش را تکفیر کرده و آنها را کافر خوانده است، اما او دیدگاه هایی به شدت ضد شیعی دارد و از آمریکا به دلیل تسلیم کردن افغانستان و عراق به شیعیان انتقاد کرده است.

غالب مسلمانان ترکیه و علمای دینی این کشور رویکردی متساهلانه نسبت به اسلام دارند و دیدگاه های تکفیری نسبت به دیگر مذاهب اسلامی ندارند.


صفحه فروش کفن در وب سایتی که منسوب به ” جوبلی احمد هوجا ” است

واکنش

 

حسین بازدید : 80 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

دست های عجیب و غریب این مرد همه را شوکه کرده است

قابل باور نیست وقتی از نزدیک بخوای این واقعیت را قبول کنی دست این مرد10 کیلو وزن و ۳۰ سانتیمتر قد دارد که بسیار عجیب است.عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!“لیو هوآ” (Liu Hua) زمانی که به دنیا آمد، انگشت شست، انگشت نشانه و میانی دست چپش بزرگ تر از حالت معمول بود. او الان ۲۴ ساله است. علت این امر، بیماری ناشناخته‌ای اعلام شد ، این در حالی بود که استخوان و بافت نرم دست او با سرعت باورنکردنی رشد می‌کرد. رشد سه انگشت و دست لیو تأثیر عجیبی در زندگی‌اش ایجاد کرده بود.

زمانی که لیو در بیمارستانی در شانگهای بستری شده بود، انگشت شست دست چپ او حدود ۲۶ سانتیمتر، انگشت اشاره‌اش ۳۰ سانتیمتر و انگشت میانی‌اش ۱۵ سانتیمتر گزارش شد. وزن کلی دست چپ او حدود ۱۰ کیلوگرم اعلام شده بود. به گفته مدیر بیمارستان این بزرگ ترین دست در جهان بود، بنا بر اظهارات وی، رشد دست لیو چند سالی است که متوقف شده است، بنابراین عمل جراحی پلاستیک قابل اجراست.

 

عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!20جراح برای کوچک کردن انگشتان او مشغول جراحی شدند. آنها ۵ کیلوگرم استخوان و گوشت از دست او جدا کردند. گفتنی است مرحله دوم جراحی برای شکل دهی دست لیو به حالت عادی صورت گرفت.

پارس ناز

حسین بازدید : 77 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)
در جهان دوقلوها همیشه در معرض دید هستند و مردم با یک نگاه دیگه بهشون خیره می شوند که ببینید تشابه دونفرشون بیشتر داخل کدوم قسمت هاست
 این دو خواهر دوقلوی فرانسوی با ۹۸ سال سن پیر ترین دوقلو های زنده در جهان هستند.این دوخواهر پس از بازنشستگی و مرگ همسرانشان با یکدیگر زندگی می کنند.
حسین بازدید : 70 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (1)
گدایی که به واسطه کوتاهی قدش هر روز مبالغ هتگفتی را به دست می اورد  این دختر 25 ساله 50 سانتیمتر قد دارد. کمیته امنیتی عربستان درباره علت دستگیری این دختر چنین گفت: بسیاری از مردم به دلیل کوتاهی قد وی به او ترحم کرده و به او کمک می کنند و او بدین ترتیب جیب آنها را خالی می کند.
 
 به نقل از روزنامه الریاض تحقیقات این کمیته نشان می دهد که در برخی روزها این دختر کوتاه قد بیش از 30 میلیون تومان در ماه درآمد دارد. به اعتراف خود این دختر، یک شهروند عربستانی در یک روز 500 هزار تومان به وی کمک کرده است.
ایران ناز
حسین بازدید : 58 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)
مراسم تلخ عروسی
دختری که مراسم ازدواجش در بیمارستان برگزار شد
پدر این عروس خانم به نوعی نادر از سرطان دچار و راهی بیمارستان شد در حالیکه قرار بود عروسی این دختر روز 27 آپریل برگزار شود پزشکان معالج این مرد گفتند امکان دارد وی تا آن روز دوام نیاورد بنابر این دختر وی تصمیم گرفت مراسم عروسی اش را طوری برگزار کند که پدرش هم در آن حضور داشته باشد.
بنابراین آنها حیاط مشجر بیمارستان را به عنوان محل برگزاری مراسم انتخاب کردند و عروس خانم در حالیکه پدرش وی را با ویلچیر همراهی میکرد پا به محراب عقد گذاشت و در حضور دوستان نزدیک و اقوام و پدر و مادرش ازدواج کرد.
ایران ناز
حسین بازدید : 90 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گروه تکفیری جبهه النصره که از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی‌شماری علیه مردم مرتکب شده‌ است، یک زن را اعدام کرد.این گروه تروریستی این زن سوری را به اتهام “زنا”اعدام کرد. جبهة النصرة این زن را در حضور انبوه جمعیت در منطقه معره مصرین ادلب اعدام کرده است.

 

 

حسین بازدید : 48 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

شایعاتی مبنی بر رابطه رونالدو با گزارشگر و مجری اسپانیایی،"لوسیا ویلالون" این روزها در رسانه ها مطرح شده است.

شایعات وقتی قوت گرفت که این دو عکسی یادگاری در بازگشت از زوریخ با هم گرفته اند.

بسیاری از روزنامه های اسپانیایی نیز تیترهای خود را به رونالدو29 ساله و لوسیا 26 ساله اختصاص دادند.
نماینده و مشاور ایرینا،همسر سابق رونالدو،چند روز پیش خبر این جدایی را تایید کرده بود.

ایران خبر

حسین بازدید : 50 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (1)

  برای نخستین بار تصاویری از محل شهادت "جهاد عماد مغنیه" و سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" و 5 تن از نیروهای حزب الله لبنان منتشر شد.

گروهی از نیروهای حزب الله لبنان یکشنبه گذشته هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: این فرمانده مؤمن و ولایت‌مدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری- سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورت‌های تعیین کننده‌ای در راستای توقف و خنثی سازی جنایات و توطئه‌های این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد.

العالم

حسین بازدید : 176 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)
اهانت سیاوش قمیشی به شهدای گمنام
سیاوش قمیشی خواننده لس آنجلسی با ارائه یک ویدیو کلیپ به شعائر حسینی و شهدای گمنام توهین کرد.

سایت اصولگرای صراط نیوز نوشت: سیاوش قمیشی خواننده لس آنجلسی با ارائه یک ویدیو کلیپ به شعائر حسینی و شهدای گمنام توهین کرد.
 
این اتفاق تأسف بار در حالی رخ داده است که متأسفانه طی سال های اخیر برخی مراسم های مردمی تدارک دیده شده برای تدفین شهدا در مراکز فرهنگی-دانشگاهی، با بی تدبیری برخی مسئولان فرهنگی کشور به حاشیه برده شده است.
 
به نظر همین رفتارهاست که زمینه ساز جسارت‎ها شده و به یک خواننده لس آنجلسی که صرفا با تم افسرده‎حالی می‏‎خواند، جرأت و جسارت می‎دهد تا شعائر حسینی و مراسم تشییع شهدا را عامل ناشاد بودن مردم معرفی کند.
 
گفتنی است در مضمون ترانه این خواننده یادشده توهین مستقیمی وجود ندارد، اما گنجاندن تصاویر عزاداری و حضور بر مزار شهدا در ویدیوکلیپ ترانه‎ای که محتوایش غمناک و اندوهناک جلوه دادن ایران است، چنین چیزی را القا می‌کند.
 
بخشی از تصاویری که در ویدیوکلیپ قمیشی فضای پیش‎گفته را القا می‎کنند، در پایین از منظرتان می‌گذرد:

برترین ها

محصولات پرفروش

تعداد صفحات : 4

درباره ما
بروزترین اخبار هیجانی و قتل و کشتار و اعدام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 874
  • بازدید کلی : 17,068