loading...
سرگرمی تفریحی تپلک فان
محصولات پرفروش
لینک باکس مکی
تپلک لینک باکس
حسین بازدید : 72 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

یک مادر آمریکایی نزدیک به دو هفته پس از تولد نوزادش متوجه شد که پسرش چشم ندارد.

«کلی لوپز» سه ماه پیش و پس از دوره بارداری طبیعی و عادی وضع حمل کرد. این زن ابتدا تصور می‌کرد که صورت پسرش متورم است و به همین دلیل چشم‌هایش بسته به نظر می‌رسد اما در نهایت نتایج MRI نشان داد فرزند این زن، بدون عضو بینایی به دنیا آمده است.

 


به گفته پزشکان، این نوزاد اگرچه فاقد کره چشم است اما عصب بینایی دارد و این امید هست که روزی بتوان عمل پیوند چشم را برای او انجام داد.

 
به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سال گذشته (2014) نیز در دنور آمریکا نوزادی بدون کره چشم به دنیا آمد.

 

منبع: isna.ir
 
حسین بازدید : 893 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)
پزشکان هر چه تلاش کردند موفق نشدند جلوی جدا شدن سر فرزند را بگیرند .یک تیم 5 نفره پزشکی به این خانم که در وضع حمل دچار مشکل  شده بود کمک میکرد .به گزارش پارس ناز این زن 22 ساله و مادر سه فرزند است.

این اتفاق زمانی رخ داد که هنگام زایمان سر بچه در دهانه رحم گیر کرد و پزشکان تلاش کردند تا در بدنیا آمدن نوزاد به مادر در زایمان طبیعی کمک کنند. و در همین هنگام سر بچه از بدنش جدا شد و نهایتا بدن باقی مانده در رحم با عمل سزارین خارج شد.
 
 

این مادر نگون بخ
ت به خانواده اش گفته است در آن لحظات سخت و دردناک صدای کنده شدن چیزی را به وضوح حس کرده است. خواهر وی در این رابطه میگوید: او درد بسیار زیادی را برای ساعتهای متمادی متحمل شد .پزشکان شکم او را فشار میدادند و هرکاری میکردند تا بچه متولد شود.
 

ولی او ناگهان شنیده است که یکی از پزشکان به دیگری گفته است : تو دیوانه ای مارکوس و صدای کنده شدن چیزی را با صدایی بلند شنیده است و هرچه سوال کرده کسی جوابش را نداده است . بعد از آن سریعا وی به اتاق جراحی فرستاده شده است و سزارین روی او انجام گرفته است.فرزند مرده یک پسر است و رئیس بیمارستان میگوید یک تیم ویژه تشکیل شده است تا علت این حادثه معلوم و بررسی شود.

پارس ناز

حسین بازدید : 237 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بیرون اوردن جنین از بدن یک جوان 22 ساله ایرانی

پدیده ای بسیار عجیب

در زیر شرح کاملشو مطالعه کنید

 
این توده که از بدن بیمار خارج شده و هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر نگهداری می شود دارای جمجمه، ستون فقرات، مو، دندان، ناخن و پوست و بسیار شبیه یک نوزاد است.
هم اکنون حال پسر ۲۲ ساله خوب گزارش و در بیمارستان بستری شده است.
 
 
این پسر ۲۲ ساله که در یک تولد دو قلویی به دنیا آمده است این تصور را در گروهی از پزشکان ایجاد کرده که این فرد در زمان جنینی یک جنین دیگر را در بدن خود جای داده و پس از تولد به مرور جنین دوم در بدن دیگری رشد کرده و درنهایت به این شکل در آمده است.
این درحالی است که این بیمار صبح یکشنبه با علام حالت تهوع، استفراغ به بیمارستان مراجعه کرده است و درنهایت به دلیل شدت شکم درد بستری شده و پس از آزمایشهای پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت.
یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمار در جمع خبرنگاران درخصوص توجیه پزشکی این پدیده نادر گفت: بلافاصله بیمار که دچار درد شدید از ناحیه شکم بود مورد عمل جراحی قرار گرفت و توده ای از شکم این بیمار خارج شد.
خارج کردن یک جنین از بدن پسر ۲۲ساله کرمانی (۱۸+)
حسین بازدید : 83 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

تصاویری وحشتناک از تصادف پاجرو و 405

تصادفات در ایران به نحوی با ما همراه شده اند و هیچ کس از این خطر در امان نیست

تصادف میتسوبیشی پاجرو با پژو ۴۰۵ در بزرگراه امام علی(ع) قم منجر به فوت ۷ نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

بر اثر برخورد دو خودروی سواری در کمربندی امام علی(ع) متاسفانه هفت نفر کشته شدند و یک نفر مجروح نیز به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

کشته شدگان این حادثه ۶ مرد و یک زن بودند.

 

 

 

حسین بازدید : 197 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

تجاوز جنسی پدر دیوانه به دخترش+عکس

خانم سیلویا که اکنون 40 سال سن دارد از خاطرات تلخ دوران نوجوانی و تعرض های جنسی پدرش می گوید.

خانم “سیلویا پرسکات” تعرض جنسی پدرش را زمانی که وی یک نوجوان 10 ساله بود برای خبرگزاری ها و پلیس پس از 30 سال افشا کرد.

بنا بر این گزارش؛ قربانی 40 ساله رفتار بی‌شرمانه پدرش را این طور بیان کرد که زمانی که وی تنها 10 سال داشت با حمایت مادر بزرگش مورد تعرض جنسی پدرش قرار می گرفت.

در اکثر موارد زمانی که وی حاضر به انجام درخواست‌های بی‌شرمانه پدرش “الیور گارسید”  34  ساله نبود پس از ضرب‌ و شتم وحشیانه،موهای بلند”سیلویا” دختر نوجوان  را به دور مچ دست خود می‌پیچید به دور خانه برروی زمین می‌کشید و مادر بزرگش بدون دخالت و دفاع از وی تنها نظاره گر این حوادث بود.

به گفته “سیلویا” پدر وی پس از مرگ مادرش به دلیل غیر قابل کنترل بودن رفتارش وی را مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.

افشای این حقایق تلخ پس از حدود 30 سال از جانب “سیلویا” در دفتر پلیس زمانی میسر شد که در سال 2012 مادربزرگش فوت کرد که در همان زمان “الیور” بازداشت شد. 

“سیلویا پرسکات” 40 ساله که اکنون صاحب سه فرزند پسر است هدف از بازگو کردن سرگذشت تلخ دوران نوجوانی‌اش را این طور بیان کرد که دیگر قربانیان تعرض جنسی بتوانند  با جسارت و شجاعت در دفاتر پلیس حاضر و از عاملان آن به منظور محاکمه و اجرای عدالت شکایت کنند.

 اکنون که کنار همسر و سه فرزند خود زندگی راحتی در نیوکاسل انگلستان دارد، هنوز نتوانسته کابوس‌های دوران نوجوانی و طعم تلخ تجربه گذشته‌اش را فراموش کند و همه سوء رفتار های پدرش را به خوبی به یاد می‌آورد.

“الیور گارسیا” 64 ساله پس از تکمیل شدن پرونده‌اش پس از 2 سال حبس موقت در دادگاه نیوکاسل محاکمه خواهد شد.

حسین بازدید : 90 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

 

گروه تکفیری جبهه النصره که از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی‌شماری علیه مردم مرتکب شده‌ است، یک زن را اعدام کرد.این گروه تروریستی این زن سوری را به اتهام “زنا”اعدام کرد. جبهة النصرة این زن را در حضور انبوه جمعیت در منطقه معره مصرین ادلب اعدام کرده است.

 

 

حسین بازدید : 50 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (1)

  برای نخستین بار تصاویری از محل شهادت "جهاد عماد مغنیه" و سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" و 5 تن از نیروهای حزب الله لبنان منتشر شد.

گروهی از نیروهای حزب الله لبنان یکشنبه گذشته هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: این فرمانده مؤمن و ولایت‌مدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری- سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورت‌های تعیین کننده‌ای در راستای توقف و خنثی سازی جنایات و توطئه‌های این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد.

العالم

حسین بازدید : 775 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)
90 دانش اموز کمتر از 18 سال حامله شدند
 
یکی از دانش آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته است : “این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی بر می گردیم هزاران نفر شکم هایشان بالا آمده است!”.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، "خرچنگ زاده در غربت" نوشته است: حالا تلویزیون ها و شبکه های خبری ممفیس آمریکا سخت به تکاپو افتاده اند تا با ساختن برنامه های تلویزیونی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی به دختران “نه گفتن ” را بیاموزند! نکته جالب توجه این است که یکی از مقامات گفته است که افراد مسن تری که از خارج شهر به اینجا می آیند به دختران شهر به عنوان طعمه های آسان می نگرند و در ایجاد مشکل نقش اساسی دارند!

به شهادت آمار مرکز کنترل بیماری ها  (Center of disease control)، ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشکلات عدیده ای هم چون ترک تحصیل کودکان ، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش کشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می شود. مرکز کنترل بیماری ها آماری بالغ بر 750 هزار کودک باردار در سال را برای آمریکا ارایه داده است و می افزاید از هر ده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداری ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.

این آمار در حالی ارایه شده است که در کشور آمریکا آموزش های جنسی از سنین کودکی در مدارس به دانش آموزان داده می شود و این کشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش های ضد بارداری  می کند. تنها در سال 2002 میلادی کشور آمریکا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش های ضد آبستنی کرده است که 653 ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می رسد این آموزش ها نتوانسته است کمکی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریکا بکند.

اما این آمار و ارقام تنها به کشور آمریکا و مهد تمدن غرب منتهی نمی شود و سایر کشورهای اروپایی و غربی نیز از این معضل فرهنگی در امان نبوده اند. به طور مثال به جدولی که یونیسف در سال 2001 برای چند کشور اروپایی منتشر کرده است در زیر دقت کنید. این آمار میزان بارداری از هر هزار دختر 15 تا 19 ساله در برخی کشورهای غربی است.

 
این آمار که متعلق به  سال 1996 میلادی یعنی 15 سال پیش است در اولین ستون تعداد افراد در 1000 نفر را نشان می دهد و آخرین ستون درصد سقط جنین را گزارش می کند (+). بعد از آمریکا ، کشورهایی هم چون اسراییل ، انگلستان ، اسلواکی ایسلند کانادا و استرالیا در صدر سقوط کردگان قرار دارند.

گویی آمار و ارقام دست به دست هم داده اند تا پرده از یک واقعیت تلخ و دردآور در جوامع متمدن (!) غربی بردارند: سقوط شتابان اخلاقیات به رغم ادعای اخلاق مداری اومانیستی

محصولات پرفروش
درباره ما
بروزترین اخبار هیجانی و قتل و کشتار و اعدام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 900
  • بازدید کلی : 17,094