loading...
سرگرمی تفریحی تپلک فان
محصولات پرفروش
لینک باکس مکی
تپلک لینک باکس
حسین بازدید : 76 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

تولدی عجیب که باعث بهت و تعجب پزشکان و پرستاران شد

 یک پسر بچه انگلیسی به هنگام تولد سبب شکسته شدن ترازوی مخصوص وزن کردن نوزادان در بیمارستانی در منطقه ولز کشور انگلستان شده است. گفتنی است، با وجود ظاهر طبیعی و اندازه‌ای برابر با تمامی نوزادان این نوزاد از وزنی 2 برابر وزن یک نوزاد عادی برخوردار است.

 پرستاران و کارکنان بخش زایمان بیمارستان برای اطمینان از درستی وزن کودک او را چند بار وزن کرده‌اند به طوری که در بار آخر باسکول مخصوص وزن نوزاد شکسته است. گفتنی است، مادر این نوزاد یک زایمان طبیعی را پشت سر گذاشته و در تمامی سونوگرافی‌ها در طی بارداری هیچ علامت غیر عادی مبنی بر وزن بالای این کودک شناسایی نشده است. کارشناسان هنوز نمی‌دانند این وزن بالا چه مشکلات سلامتی در آینده این نوزاد ایجاد خواهد کرد.

 

متولد شدن بزرگترین نوزاد دنیا + عکس

بزرگترین نوزاد دنیا

متولد شدن بزرگترین نوزاد دنیا + عکس

 

منبع : مجله تکناز

حسین بازدید : 121 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)
واتس اپ و نحوه عملکرد ان در کشورهای مختلف
واتس اپ و نرم افزارهای پیام رسان از انجا که در بیشتر کشورها استفاده می شوند اما باعث ازار و اذیت هایی هم می شوند
سازمان دفاع از حقوق زنان در هند فیلم وحشتناکی را از صحنه آزار و اذیت دو زن توسط پنج مرد هندی منتشر کرده است.

یکی از مدافعان حقوق زنان به نام «سونیتا کریشنان» با انتشار این فیلم از پلیس خواسته هر چه زودتر این پنج مرد متجاوز شناسایی و دستگیر شوند.

خشونت جنسی در هند بیش از هر کشور دیگری روند رو به رشد داشته و همه ساله ده‌ها زن قربانی چنین خشونت‌هایی می‌شوند.

 فیلم آزار و اذیت وحشیانه دو زن به وسیله نرم‌افزار واتس‌اپ در فضای اینترنتی منتشر شده است.

به گفته پلیس این فیلم نشان می‌دهد که چگونه پنج مرد با خنده‌هایی چندش‌آور بدون آنکه احساس پشیمانی و ندامت کنند اقدام به آزار و اذیت زن‌ها کرده‌اند.

مدافعان حقوق زنان هند می‌گویند انتشار این فیلم شاید راهکار تأثیرگذاری باشد تا متجاوزان دست از چنین رفتاری بردارند.

سخنگوی پلیس می‌گوید به دنبال شناسایی مجرمان هستیم تا هر چه سریع‌تر آنها را بازداشت کنیم.
برترین ها
حسین بازدید : 63 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)
سرنوشت یارانه ها در سال 94
 جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی روزآمد درباره زمان حذف یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان توضیح داد.

بر اساس گفته های جعفر قادری اگر مجلس شورای اسلامی مصوبه کمیسیون تلفیق را تایید کند از ابتدای سال آینده یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان حذف خواهد شد.

 جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه مجله اقتصادی صبحگاهی روزآمد که هر روز صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود در باره جزییات حذف یارانه خانوارهای با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان گفت: « دولت با توجه به پایگاه های اطلاعاتی که در اختیار دارد می تواند با توجه به اطلاعات مربوط به حقوقی که افراد در بخش های دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی می گیرند و همچنین سپرده های بانکی که دولت دسترسی به آنها دارد و اطلاعات مربوط به خودرو، املاک، سهامی که افراد در بورس دارند و سایر مجوز هایی که از اتحادیه های صنفی گرفتند و به شکل های مختلف دیگر می تواند به کف حقوق افراد دسترسی پیدا کند.»  

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اعتقاد دارد که ایراد هایی به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حذف یارانه خانوارهایی با درآمد بیشتر از 2.5 میلیون تومان وجود دارد: « البته این طرحی که در کمیسیون تلفیق مصوب شده به نظر می رسد ایراداتی داشته باشد. ممکن است این اشکال را مطرح کنند وقتی تعداد افراد متفاوت باشد چطور می شود که عدد دو و نیم میلیون تومانی را برای همه به صورت یکسان در نظر گرفت؟  این نقیصه ای است که باید برطرف شود.»

قادری در ادامه توضیحات خود به تفاوت هزینه زندگی شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: « بحث دیگری که وجود دارد تفاوت هزینه ها در شهر های مختلف است. در جایی ممکن است هزینه زندگی بسیار پایین باشد. برخی خانوار  ها ممکن است مسکن ملکی داشته باشند و برخی ممکن است هیچ مسکن و زمینی را در شهر ها نداشته باشند که این هم به راحتی قابل کنترل است و می شود برای افرادی که دسترسی به منزل ملکی ندارند کف مبلغ را بالاتر در نظر گرفت. یا برای خانوارهایی که تعداد افراد بیشتری دارند این کف را اضافه کرد. »

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره زمان اجرای این تصمیم نیز اینگونه توضیح داد: « اگر مجلس هم این مصوبه کمیسیون تلفیق را تایید کند از ابتدای سال آینده می تواند اجرایی شود. مگر اینکه دولت آمادگی لازم را برای اجرا نداشته باشد و یکی دو ماه فرصت نیاز داشته باشد تا بتواند این آمادگی را در خودش ایجاد کند. »
خبر انلاین
حسین بازدید : 103 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

زیاد تعجب نکنید

دورانی فرا رسیده که هر کس یه جورایی زندگی می کند و به قول معروف با خودش خوشه......
یک زن جوان استرالیایی در اقدامی عجیب ۳۶۵ نوع لباس با طرحهای مختلف و عجیب و غریب تهیه کرده و در مدت یک سال گذشته به صورت روزانه از آنها استفاده کرد. او که به لباسهای عجیب و غریب اعتیاد دارد در طول یکسال گذشته انواع لباسها و آرایشهای مختلف را امتحان کرده و به این ترتیب یک هالووین طولانی را تجربه کرد.
 
حسین بازدید : 57 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

بعضی از افراد عقاید خاص خود را دارند و دوست دارند جلب توجه کنند

وی می افزاید تا کنون تحقیقاتی در این خصوص انجام نشده است که ایا زایمان در شرایط گرانش ضعیف مریخ قابل انجام است یا خیر.من فکر می کنم چیز جالبی خواهد بود به خاطر اینکه اولین نوزاد مریخی بدنیا خواهد امد.از طرف دیگر فکر نمی کنم موقعیت های زندگی و روابط مادر و کودک در مریخ با زمین تفاوت زیادی داشته باشد.

 وی که در رشته نجوم تحصیل می نماید می گوید هر چه که این جا روی زمین مورد نیاز ماست باید در مریخ بوجود آید. ما باید غذاهای مورد نیاز خود را خودمان در آنجا پرورش دهیم و همچنین اکسیژن مورد نیاز را تامین نماییم. ،وی می گوید به علت عدم وجود میدان مغناطیسی در مریخ سطح تابشهای خورشیدی بالاست به همین خاطر باید در زیرزمین زندگی نماییم.

  زندگی در 4 متر زیر خاک ما را از اشعه های خورشیدی محافظت می نماید. وی می گوید یکی دیگر از مشکلات انجا موضوع ارتباط است.انجام هر چیزی بین 3 تا 22 دقیقه زمان می برد.بنا بر این ما باید خودمان را با این مشکلات وفق دهیم. خانم مگی از هم اکنون دارد خود را برای رفتن اماده می نماید.

 

 منبع : تکناز

 

حسین بازدید : 209 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

در کشورهای اروپایی فساد اخلاقی غوغا می کند

این دو مرد همجنسگرا در شبکه های اجتماعی معروف شده اند

 پس از رژه شرم آور همجنس گرایان در کانادا، عکسی از یک زوج همجنسگرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دو مرد کانادایی به نام های بی‌جی بارون و فرانک نلسون، «میلو»ی کوچک را برای اولین بار بغل و لمس می‌کنند. میلو از طریق «رحم جایگزین» متولد شده است.آنها قصد دارند تا مراحل زندگی این کودک بی گناه را در وبلاگی بازتاب دهند. این نخستین بار نیست که خبر مربوط به همجنس گرایان کانادایی در رسانه های بین المللی بازتاب داده می شود.گرایش های جنسی نامتعارف در کشورهای غربی سبب شده است که مراجع دینی مسیحی نیز از این امر ابراز نگرانی کنند.

 

ایران ناز منبع مطلب

حسین بازدید : 73 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

هر روز در دنیای مد شاهد تغییراتی هستیم که این تغییرات مستقیما بر روی جوانان اثر می گذارد و انها را وارد ان عرصه می کند

ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان جراحی‌های زیبایی در آن انجام می‌شود. حال رسانه‌ها از رواج عمل زیبایی جدیدی موسوم به عمل “گوش الاغی” در میان جوانان مرفه می‌نویسند.
به گزارش اولی ها بر طبق ‌آمار، تنها ده درصد از متقاضیان عمل‌های زیبایی از مشکلات واقعی چهره رنج می‌برند. گفته می‌شود که در ایران، دختران گاه با وجود سن بسیار کم باز هم تن به جراحی پلاستیک می‌دهند تا چهره‌هایی “عروسکی” داشته باشند.


اما این تنها زنان نیستند که نسبت به جراحی زیبایی علاقه نشان می‌دهند، بلکه مردان نیز نسبت به این امر بی‌تفاوت نمانده‌اند و حالا آن‌ها نیز نه تنها به بینی که به “رفع نقص” در گونه، چین‌های پیشانی، برداشتن غبغب یا کیسه ‌زیر چشم و کشیدن پوست صورت روی آورده‌اند.
به گفته پروانه عابدی، روانشناس، توهم خودزشت پنداری و توقع بیش از حد از چهره، سبب شده که بسیاری از شاخص‌های زیبایی میان جوانان تغییر کند. او چندی پیش “عقده حقارت و اختلالات روانی” را عامل اصلی روی آوردن به جراحی‌های زیبایی و “به دست آوردن احساس امنیت در جامعه” ارزیابی کرد.
به‌گزارش تارنمای اینترنتی جام جم، «براساس آمارهای غیر رسمی، ایران یکی از کشور‌های صاحب رکورد عمل جراحی بینی در جهان محسوب می‌شود. براساس تحقیقات مشترکی که انجمن تحقیقات راینولوژی ایران با همکاری دانشگاه جان هاپکینز آمریکا در سال ۹۲ انجام داده است، میزان جراحی‌های زیبایی بینی در ایران، هفت برابر آمریکا محاسبه شده است.
بر طبق آمار انجمن تحقیقات راینولوژی ایران، سالانه بیش از ۸۰ هزار جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌گیرد. به‌گفته دکتر محسن نراقی، رئیس این انجمن، ۵۰ درصد مراجعان برای انجام جراحی بینی بطور واقعی نیازی به این عمل ندارند.
دکتر نراقی گفته است که جراحی بینی در ایران از اواخر دهه شصت شتاب روزافزونی به خود گرفته و به‌طور عمده زنان را به خود جذب کرده است. اما آمار‌ها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که مردان نیز در زمره افراد خواستار جراحی زیبایی بینی قرار گرفته‌اند. طبق گزارش‌ها، اغلب این افراد در گروه سنی ۱۷ تا ۲۵ سال قرار دارند. در میان جراحی‌های زیبائی جراحی گوش اما پدیده ای نو است که در سال‌های اخیر، ایرانیان از آن استقبال کرده‌اند.

عمل گوش الاغی

در عمل زیبایی موسوم به “گوش الاغی” با برش قسمت بالایی گوش و سپس بخیه زدن، فرم گوش را تیز می‌کنند. عملی که در نتیجه‌ی آن و با تغییر فرم طبیعی گوش، بازگشت به حالت اولیه ناممکن می‌شود.
به گزارش اولی ها عمل زیبایی گوش در ایران در ماه‌های اخیر رواج یافته است. اما هافینگتون پُست در سال ۲۰۱۱، از این عمل با نام “گوش‌های جنی” یاد کرده و آن را جدیدترین عمل زیبایی نامیده است. گفته می‌شود که میل به داشتن گوش‌های مثلثی، در آغاز نوعی الگوبرداری شمایلی از شخصیت‌های جادویی فیلم “ارباب حلقه‌ها” بوده است.
گروهی از کارشناسان بر این باورند که افزایش اغراق‌آمیز جراحی‌های زیبایی در ایران، از منظر آسیب‌شناختی، می‌تواند ناشی از اقتصاد ناسالم و افزایش شدید شکاف طبقاتی در جامعه‌ی ایران باشد. گروهی دیگر نیز عواملی نظیر فقدان نظارت از سوی وزارت بهداشت بر حوزه‌ی درمان را در این زمینه دخیل دانسته‌اند.
روزنامه خراسان ضمن گفت‌وگو با دکتر محمد حسین قربانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در این باره می‌نویسد: «امروز خیلی از کارها در کشور مد شده است که جراحی زیبایی یکی از آن‌هاست و با داشتن هزینه‌های گزافی که بر اساس تعرفه‌های غیرواقعی پرداخت می‌شود، بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان برای انجام عمل جراحی زیبایی به پزشکان مراجعه می‌کنند».
دکتر قربانی می‌افزاید: «حتی در برخی مراکز دولتی هم با استفاده از زیرمیزی چنین جراحی‌هایی صورت می‌گیرد که خود باعث شده روند درمان با استفاده از جراحی‌های زیبایی از مسیر اصلی منحرف شده و به جاده خاکی برود».
دکتر قربانی عامل دیگر را نظارت نداشتن وزارت بهداشت در حوزه درمان می‌داند و معتقد است، ضعف در نظارت موجب شده که حتی غیرمتخصصان هم عمل جراحی زیبایی انجام دهند و در واقع بازار عمل‌های جراحی زیبایی داغ شود.
بر اساس گزارش گاردین در سال ۲۰۱۳، در حالی که در شهر تهران تنها ۱۵۷ مرکز مجاز انجام عمل زیبایی وجود دارد، اما بیش از ۷ هزار نفر در حال حاضر در پایتخت به انجام این کار مشغول هستند.

اولی ها

حسین بازدید : 81 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)
عشقی ماندگار و تمام نشدنی عشقی است که در نهایت به یکی از روابط یعنی عاشق یا معشوق ختم شود
در شهر  Batumi از گرجستان که شهری بندری است مجسمه عجیب و متحرکی به نام عشق قرار دارد که از فلز ساخته شده است.
 
ارتفاع هر کدام از مجسمه ها که فیگور شماتیکی از یک زن و مرد هستند به ۷ متر می رسد. این دو مجسمه به سمت یکدیگر می چرخند و در نهایت در یکدیگر ادغام می شوند. این اثر که هزینه آن حدود ۵۰۰۰ دلار تخمین زده شده است، در ورودیه شهر Batumi از دریا نصب شده است.
حسین بازدید : 67 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

این سوسک ها در پیتزا فروشی چه می کنند؟

مکانی مثل پتزافروشی که اکثر مردم به ان مراجعه می کنند باید از نظر بهداشتی در مقام بالایی باشد ولی متاسفانه

یک پیتزا فروشی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به مدت 3 روز پلمپ شد اما دوباره شروع به کار کرد.

 بازرسان انگلیسی پس از دریافت گزارشاتی از نقض موارد بهداشتی در یک پیتزا فروشی در بیرمنگهام، صاحب این پیتزا فروشی را تنها 900 پوند جریمه کرد و پس از سه روز وی توانست مغازه اش را مجددا باز کند.

 پس از بازرسی این پیتزافروشی صدها سوسک مرده و زنده در آشپزخانه این پیتزافروشی کشف شده بود.

تکناز

حسین بازدید : 719 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)
اتفاقی عجیب و غریب در یکی از روستاهای کشور
در یک اتفاق نادر یک جوان بطور همزمان با دو دختر ازدواج کرد. یک جوانبطور همزمان با دو دختر مورد علاقه خود در یک روز ازدواج کرد.داماد که یک پسر 16 ساله است دراتفاقی نادر دو دختر همسن و سال خودش را به عقد دائم در آورد تا رکورددار این نوع ازدواج در زیر سن قانونی کشور باشد.
جالب اینجاست که هر یک ازهمسران این مرد جوان از این ازدواج راضی بوده واز این اتفاق ابراز خرسندی میکنند. گفتنی است یکی از همسران این مرد دخترعمه و دیگر نسبتی با وی نداشته است. این اتفاق نادر در روستای دهمیان از توابع کوهسرخ شهرستان کاشمر رخ داده است.
 
این ازدواج زمانی رخ میدهد که این جوان 16 ساله ابتدا با دختر عمه خود ازدواج کرده و بعد به دنبال عشق و احساس دیگری رفته و همین امر موجب ازدواج همزمان با دو دختر میشود.
ایران ناز منبع مطلب فوق
حسین بازدید : 90 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

در دنیا اتفاقات عجیبی همیشه در حال رخ دادن است

یک کودک 10 ماهه کلمبیایی به دلیل نوعی جهش ژنتیکی وزنی برابر با یک کودک پنج ساله دارد. گفتنی است، این کودک به هنگام تولد وزنی طبیعی داشته اما از یک هفتگی شروع به رشد غیرعادی کرده و حال در 10 ماهگی 20 کیلوگرم وزن دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس استانداردها یک کودک 10 ماهه باید در حدود هشت کیلوگرم وزن داشته باشد اما این کودک کاملا با وزن غیرطبیعی خود پزشکان را به شگفتنی وادار کرده است.

 پزشکان نوعی سندروم را باعث این اضافه وزن غیرطبیعی در این کودک معرفی کرده‌اند که علاوه بر افزایش وزن سبب گرسنگی شدید در او نیز می‌شود.

حسین بازدید : 78 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

کفن های ضد اتش قبر در ترکیه

کفن ضد عذاب قبر؟؟/

 یک وب سایت که به نظر می رسد وابسته به ” جوبلی احمد هوجا” عالم دینی ترکیه است ، کفن های ضد آتش و برای دور ماندن از عذاب شب اول قبر می فروشد.

بر اساس این گزارش در حالی که قیمت معمولی یک کفن در ترکیه حدود ۷۰ لیر است ، این وب سایت برای فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب بیش از ۳۷۰ دلار از خریداران می گیرد.

بر اساس ادعای این وب سایت روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند.

” احسان الی آچیک” نویسنده اسلامگرای ترکیه در مصاحبه با حریت با اشاره به  استفاده این وب سایت از نام “جوبلی احمد هوجا” برای فروش محصولات از جمله کفن ضد عذاب ، از این عالم دینی خواسته است در صورت وابستگی یا عدم وابستگی این وب سایت به او این موضوع را علنا اعلام کند.

جوبلی احمد هوجا یکی از خطیبان و واعظان جنجالی ترکیه است که دیدگاه های بنیادگرایانه نسبت به اسلام دارد.

سخنان گاه و بیگاه احمد هوجا در مسایل مختلف اجتماعی و سیاسی با واکنش های گسترده ای مواجه می شود. برای مثال او در یک نطق جنجالی گفته است: ” اصطلاحی است در بین آدم ها که می گویند بهشت را به یک تار موی او نمی دهم، اگر این آدم ها جهنم را ببینند و عذاب آن را درک کنند دیگر هیچ مویی بر سر زنان باقی نمی گذارند.”

273081 3801 فروش کفن‌های ضد عذاب‌قبر! /تصاویر


با وجودی که جوبلی اجمد هوجا که نام واقعی او  ” احمد محمد اونلو ” است ، گروه داعش را تکفیر کرده و آنها را کافر خوانده است، اما او دیدگاه هایی به شدت ضد شیعی دارد و از آمریکا به دلیل تسلیم کردن افغانستان و عراق به شیعیان انتقاد کرده است.

غالب مسلمانان ترکیه و علمای دینی این کشور رویکردی متساهلانه نسبت به اسلام دارند و دیدگاه های تکفیری نسبت به دیگر مذاهب اسلامی ندارند.


صفحه فروش کفن در وب سایتی که منسوب به ” جوبلی احمد هوجا ” است

واکنش

 

حسین بازدید : 80 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

دست های عجیب و غریب این مرد همه را شوکه کرده است

قابل باور نیست وقتی از نزدیک بخوای این واقعیت را قبول کنی دست این مرد10 کیلو وزن و ۳۰ سانتیمتر قد دارد که بسیار عجیب است.عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!“لیو هوآ” (Liu Hua) زمانی که به دنیا آمد، انگشت شست، انگشت نشانه و میانی دست چپش بزرگ تر از حالت معمول بود. او الان ۲۴ ساله است. علت این امر، بیماری ناشناخته‌ای اعلام شد ، این در حالی بود که استخوان و بافت نرم دست او با سرعت باورنکردنی رشد می‌کرد. رشد سه انگشت و دست لیو تأثیر عجیبی در زندگی‌اش ایجاد کرده بود.

زمانی که لیو در بیمارستانی در شانگهای بستری شده بود، انگشت شست دست چپ او حدود ۲۶ سانتیمتر، انگشت اشاره‌اش ۳۰ سانتیمتر و انگشت میانی‌اش ۱۵ سانتیمتر گزارش شد. وزن کلی دست چپ او حدود ۱۰ کیلوگرم اعلام شده بود. به گفته مدیر بیمارستان این بزرگ ترین دست در جهان بود، بنا بر اظهارات وی، رشد دست لیو چند سالی است که متوقف شده است، بنابراین عمل جراحی پلاستیک قابل اجراست.

 

عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!20جراح برای کوچک کردن انگشتان او مشغول جراحی شدند. آنها ۵ کیلوگرم استخوان و گوشت از دست او جدا کردند. گفتنی است مرحله دوم جراحی برای شکل دهی دست لیو به حالت عادی صورت گرفت.

پارس ناز

حسین بازدید : 77 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)
در جهان دوقلوها همیشه در معرض دید هستند و مردم با یک نگاه دیگه بهشون خیره می شوند که ببینید تشابه دونفرشون بیشتر داخل کدوم قسمت هاست
 این دو خواهر دوقلوی فرانسوی با ۹۸ سال سن پیر ترین دوقلو های زنده در جهان هستند.این دوخواهر پس از بازنشستگی و مرگ همسرانشان با یکدیگر زندگی می کنند.
حسین بازدید : 70 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (1)
گدایی که به واسطه کوتاهی قدش هر روز مبالغ هتگفتی را به دست می اورد  این دختر 25 ساله 50 سانتیمتر قد دارد. کمیته امنیتی عربستان درباره علت دستگیری این دختر چنین گفت: بسیاری از مردم به دلیل کوتاهی قد وی به او ترحم کرده و به او کمک می کنند و او بدین ترتیب جیب آنها را خالی می کند.
 
 به نقل از روزنامه الریاض تحقیقات این کمیته نشان می دهد که در برخی روزها این دختر کوتاه قد بیش از 30 میلیون تومان در ماه درآمد دارد. به اعتراف خود این دختر، یک شهروند عربستانی در یک روز 500 هزار تومان به وی کمک کرده است.
ایران ناز
حسین بازدید : 58 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)
مراسم تلخ عروسی
دختری که مراسم ازدواجش در بیمارستان برگزار شد
پدر این عروس خانم به نوعی نادر از سرطان دچار و راهی بیمارستان شد در حالیکه قرار بود عروسی این دختر روز 27 آپریل برگزار شود پزشکان معالج این مرد گفتند امکان دارد وی تا آن روز دوام نیاورد بنابر این دختر وی تصمیم گرفت مراسم عروسی اش را طوری برگزار کند که پدرش هم در آن حضور داشته باشد.
بنابراین آنها حیاط مشجر بیمارستان را به عنوان محل برگزاری مراسم انتخاب کردند و عروس خانم در حالیکه پدرش وی را با ویلچیر همراهی میکرد پا به محراب عقد گذاشت و در حضور دوستان نزدیک و اقوام و پدر و مادرش ازدواج کرد.
ایران ناز
حسین بازدید : 50 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (1)

  برای نخستین بار تصاویری از محل شهادت "جهاد عماد مغنیه" و سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" و 5 تن از نیروهای حزب الله لبنان منتشر شد.

گروهی از نیروهای حزب الله لبنان یکشنبه گذشته هنگام بازدید از شهر "مزرعه الامل" در منطقه "قنیطره"، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم و مردم مظلوم سوریه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: این فرمانده مؤمن و ولایت‌مدار که در مقام مستشاری برای کمک به دولت و ملت سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری- سلفی به این کشور عزیمت کرده بود، مشورت‌های تعیین کننده‌ای در راستای توقف و خنثی سازی جنایات و توطئه‌های این فتنه صهیونیستی تروریستی در جغرافیای سوریه ارائه و نام و یاد خود را در زمره مدافعین و حامیان مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی ثبت کرد.

العالم

حسین بازدید : 176 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)
اهانت سیاوش قمیشی به شهدای گمنام
سیاوش قمیشی خواننده لس آنجلسی با ارائه یک ویدیو کلیپ به شعائر حسینی و شهدای گمنام توهین کرد.

سایت اصولگرای صراط نیوز نوشت: سیاوش قمیشی خواننده لس آنجلسی با ارائه یک ویدیو کلیپ به شعائر حسینی و شهدای گمنام توهین کرد.
 
این اتفاق تأسف بار در حالی رخ داده است که متأسفانه طی سال های اخیر برخی مراسم های مردمی تدارک دیده شده برای تدفین شهدا در مراکز فرهنگی-دانشگاهی، با بی تدبیری برخی مسئولان فرهنگی کشور به حاشیه برده شده است.
 
به نظر همین رفتارهاست که زمینه ساز جسارت‎ها شده و به یک خواننده لس آنجلسی که صرفا با تم افسرده‎حالی می‏‎خواند، جرأت و جسارت می‎دهد تا شعائر حسینی و مراسم تشییع شهدا را عامل ناشاد بودن مردم معرفی کند.
 
گفتنی است در مضمون ترانه این خواننده یادشده توهین مستقیمی وجود ندارد، اما گنجاندن تصاویر عزاداری و حضور بر مزار شهدا در ویدیوکلیپ ترانه‎ای که محتوایش غمناک و اندوهناک جلوه دادن ایران است، چنین چیزی را القا می‌کند.
 
بخشی از تصاویری که در ویدیوکلیپ قمیشی فضای پیش‎گفته را القا می‎کنند، در پایین از منظرتان می‌گذرد:

برترین ها

حسین بازدید : 112 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

مادران از این که که فرزندشان با این اسباب بازی ها بخوابد وحشت دارند

جوزف Reginella هنرمند اهل ایتالیا که حرفه او ساخت اسباب بازی است در اقدامی هنرمندانه و جالب یک تختخواب وحشتناک با ایده گرفتن از فیلم وحشتناک آرواره ها ساخته است.

که یک کوسه با آرواره وحشتناک و یک کشتی در بالای آن که در حال فرو رفتن در دهن کوسه است و جای کودک که در بین اینها قرار داده شده است. شما در ادامه تصاویر این تختخواب وحشتناک رو مشاهده می کنید.

منبع تکناز

 

محصولات پرفروش
درباره ما
بروزترین اخبار هیجانی و قتل و کشتار و اعدام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 872
  • بازدید کلی : 17,066