loading...
سرگرمی تفریحی تپلک فان
محصولات پرفروش
لینک باکس مکی
تپلک لینک باکس
حسین بازدید : 237 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بیرون اوردن جنین از بدن یک جوان 22 ساله ایرانی

پدیده ای بسیار عجیب

در زیر شرح کاملشو مطالعه کنید

 
این توده که از بدن بیمار خارج شده و هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر نگهداری می شود دارای جمجمه، ستون فقرات، مو، دندان، ناخن و پوست و بسیار شبیه یک نوزاد است.
هم اکنون حال پسر ۲۲ ساله خوب گزارش و در بیمارستان بستری شده است.
 
 
این پسر ۲۲ ساله که در یک تولد دو قلویی به دنیا آمده است این تصور را در گروهی از پزشکان ایجاد کرده که این فرد در زمان جنینی یک جنین دیگر را در بدن خود جای داده و پس از تولد به مرور جنین دوم در بدن دیگری رشد کرده و درنهایت به این شکل در آمده است.
این درحالی است که این بیمار صبح یکشنبه با علام حالت تهوع، استفراغ به بیمارستان مراجعه کرده است و درنهایت به دلیل شدت شکم درد بستری شده و پس از آزمایشهای پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت.
یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمار در جمع خبرنگاران درخصوص توجیه پزشکی این پدیده نادر گفت: بلافاصله بیمار که دچار درد شدید از ناحیه شکم بود مورد عمل جراحی قرار گرفت و توده ای از شکم این بیمار خارج شد.
خارج کردن یک جنین از بدن پسر ۲۲ساله کرمانی (۱۸+)
حسین بازدید : 73 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

هر روز در دنیای مد شاهد تغییراتی هستیم که این تغییرات مستقیما بر روی جوانان اثر می گذارد و انها را وارد ان عرصه می کند

ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان جراحی‌های زیبایی در آن انجام می‌شود. حال رسانه‌ها از رواج عمل زیبایی جدیدی موسوم به عمل “گوش الاغی” در میان جوانان مرفه می‌نویسند.
به گزارش اولی ها بر طبق ‌آمار، تنها ده درصد از متقاضیان عمل‌های زیبایی از مشکلات واقعی چهره رنج می‌برند. گفته می‌شود که در ایران، دختران گاه با وجود سن بسیار کم باز هم تن به جراحی پلاستیک می‌دهند تا چهره‌هایی “عروسکی” داشته باشند.


اما این تنها زنان نیستند که نسبت به جراحی زیبایی علاقه نشان می‌دهند، بلکه مردان نیز نسبت به این امر بی‌تفاوت نمانده‌اند و حالا آن‌ها نیز نه تنها به بینی که به “رفع نقص” در گونه، چین‌های پیشانی، برداشتن غبغب یا کیسه ‌زیر چشم و کشیدن پوست صورت روی آورده‌اند.
به گفته پروانه عابدی، روانشناس، توهم خودزشت پنداری و توقع بیش از حد از چهره، سبب شده که بسیاری از شاخص‌های زیبایی میان جوانان تغییر کند. او چندی پیش “عقده حقارت و اختلالات روانی” را عامل اصلی روی آوردن به جراحی‌های زیبایی و “به دست آوردن احساس امنیت در جامعه” ارزیابی کرد.
به‌گزارش تارنمای اینترنتی جام جم، «براساس آمارهای غیر رسمی، ایران یکی از کشور‌های صاحب رکورد عمل جراحی بینی در جهان محسوب می‌شود. براساس تحقیقات مشترکی که انجمن تحقیقات راینولوژی ایران با همکاری دانشگاه جان هاپکینز آمریکا در سال ۹۲ انجام داده است، میزان جراحی‌های زیبایی بینی در ایران، هفت برابر آمریکا محاسبه شده است.
بر طبق آمار انجمن تحقیقات راینولوژی ایران، سالانه بیش از ۸۰ هزار جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌گیرد. به‌گفته دکتر محسن نراقی، رئیس این انجمن، ۵۰ درصد مراجعان برای انجام جراحی بینی بطور واقعی نیازی به این عمل ندارند.
دکتر نراقی گفته است که جراحی بینی در ایران از اواخر دهه شصت شتاب روزافزونی به خود گرفته و به‌طور عمده زنان را به خود جذب کرده است. اما آمار‌ها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که مردان نیز در زمره افراد خواستار جراحی زیبایی بینی قرار گرفته‌اند. طبق گزارش‌ها، اغلب این افراد در گروه سنی ۱۷ تا ۲۵ سال قرار دارند. در میان جراحی‌های زیبائی جراحی گوش اما پدیده ای نو است که در سال‌های اخیر، ایرانیان از آن استقبال کرده‌اند.

عمل گوش الاغی

در عمل زیبایی موسوم به “گوش الاغی” با برش قسمت بالایی گوش و سپس بخیه زدن، فرم گوش را تیز می‌کنند. عملی که در نتیجه‌ی آن و با تغییر فرم طبیعی گوش، بازگشت به حالت اولیه ناممکن می‌شود.
به گزارش اولی ها عمل زیبایی گوش در ایران در ماه‌های اخیر رواج یافته است. اما هافینگتون پُست در سال ۲۰۱۱، از این عمل با نام “گوش‌های جنی” یاد کرده و آن را جدیدترین عمل زیبایی نامیده است. گفته می‌شود که میل به داشتن گوش‌های مثلثی، در آغاز نوعی الگوبرداری شمایلی از شخصیت‌های جادویی فیلم “ارباب حلقه‌ها” بوده است.
گروهی از کارشناسان بر این باورند که افزایش اغراق‌آمیز جراحی‌های زیبایی در ایران، از منظر آسیب‌شناختی، می‌تواند ناشی از اقتصاد ناسالم و افزایش شدید شکاف طبقاتی در جامعه‌ی ایران باشد. گروهی دیگر نیز عواملی نظیر فقدان نظارت از سوی وزارت بهداشت بر حوزه‌ی درمان را در این زمینه دخیل دانسته‌اند.
روزنامه خراسان ضمن گفت‌وگو با دکتر محمد حسین قربانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در این باره می‌نویسد: «امروز خیلی از کارها در کشور مد شده است که جراحی زیبایی یکی از آن‌هاست و با داشتن هزینه‌های گزافی که بر اساس تعرفه‌های غیرواقعی پرداخت می‌شود، بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان برای انجام عمل جراحی زیبایی به پزشکان مراجعه می‌کنند».
دکتر قربانی می‌افزاید: «حتی در برخی مراکز دولتی هم با استفاده از زیرمیزی چنین جراحی‌هایی صورت می‌گیرد که خود باعث شده روند درمان با استفاده از جراحی‌های زیبایی از مسیر اصلی منحرف شده و به جاده خاکی برود».
دکتر قربانی عامل دیگر را نظارت نداشتن وزارت بهداشت در حوزه درمان می‌داند و معتقد است، ضعف در نظارت موجب شده که حتی غیرمتخصصان هم عمل جراحی زیبایی انجام دهند و در واقع بازار عمل‌های جراحی زیبایی داغ شود.
بر اساس گزارش گاردین در سال ۲۰۱۳، در حالی که در شهر تهران تنها ۱۵۷ مرکز مجاز انجام عمل زیبایی وجود دارد، اما بیش از ۷ هزار نفر در حال حاضر در پایتخت به انجام این کار مشغول هستند.

اولی ها

حسین بازدید : 81 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)
عشقی ماندگار و تمام نشدنی عشقی است که در نهایت به یکی از روابط یعنی عاشق یا معشوق ختم شود
در شهر  Batumi از گرجستان که شهری بندری است مجسمه عجیب و متحرکی به نام عشق قرار دارد که از فلز ساخته شده است.
 
ارتفاع هر کدام از مجسمه ها که فیگور شماتیکی از یک زن و مرد هستند به ۷ متر می رسد. این دو مجسمه به سمت یکدیگر می چرخند و در نهایت در یکدیگر ادغام می شوند. این اثر که هزینه آن حدود ۵۰۰۰ دلار تخمین زده شده است، در ورودیه شهر Batumi از دریا نصب شده است.
حسین بازدید : 83 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

تصاویری وحشتناک از تصادف پاجرو و 405

تصادفات در ایران به نحوی با ما همراه شده اند و هیچ کس از این خطر در امان نیست

تصادف میتسوبیشی پاجرو با پژو ۴۰۵ در بزرگراه امام علی(ع) قم منجر به فوت ۷ نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

بر اثر برخورد دو خودروی سواری در کمربندی امام علی(ع) متاسفانه هفت نفر کشته شدند و یک نفر مجروح نیز به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

کشته شدگان این حادثه ۶ مرد و یک زن بودند.

 

 

 

حسین بازدید : 196 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

تجاوز جنسی پدر دیوانه به دخترش+عکس

خانم سیلویا که اکنون 40 سال سن دارد از خاطرات تلخ دوران نوجوانی و تعرض های جنسی پدرش می گوید.

خانم “سیلویا پرسکات” تعرض جنسی پدرش را زمانی که وی یک نوجوان 10 ساله بود برای خبرگزاری ها و پلیس پس از 30 سال افشا کرد.

بنا بر این گزارش؛ قربانی 40 ساله رفتار بی‌شرمانه پدرش را این طور بیان کرد که زمانی که وی تنها 10 سال داشت با حمایت مادر بزرگش مورد تعرض جنسی پدرش قرار می گرفت.

در اکثر موارد زمانی که وی حاضر به انجام درخواست‌های بی‌شرمانه پدرش “الیور گارسید”  34  ساله نبود پس از ضرب‌ و شتم وحشیانه،موهای بلند”سیلویا” دختر نوجوان  را به دور مچ دست خود می‌پیچید به دور خانه برروی زمین می‌کشید و مادر بزرگش بدون دخالت و دفاع از وی تنها نظاره گر این حوادث بود.

به گفته “سیلویا” پدر وی پس از مرگ مادرش به دلیل غیر قابل کنترل بودن رفتارش وی را مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.

افشای این حقایق تلخ پس از حدود 30 سال از جانب “سیلویا” در دفتر پلیس زمانی میسر شد که در سال 2012 مادربزرگش فوت کرد که در همان زمان “الیور” بازداشت شد. 

“سیلویا پرسکات” 40 ساله که اکنون صاحب سه فرزند پسر است هدف از بازگو کردن سرگذشت تلخ دوران نوجوانی‌اش را این طور بیان کرد که دیگر قربانیان تعرض جنسی بتوانند  با جسارت و شجاعت در دفاتر پلیس حاضر و از عاملان آن به منظور محاکمه و اجرای عدالت شکایت کنند.

 اکنون که کنار همسر و سه فرزند خود زندگی راحتی در نیوکاسل انگلستان دارد، هنوز نتوانسته کابوس‌های دوران نوجوانی و طعم تلخ تجربه گذشته‌اش را فراموش کند و همه سوء رفتار های پدرش را به خوبی به یاد می‌آورد.

“الیور گارسیا” 64 ساله پس از تکمیل شدن پرونده‌اش پس از 2 سال حبس موقت در دادگاه نیوکاسل محاکمه خواهد شد.

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

این سوسک ها در پیتزا فروشی چه می کنند؟

مکانی مثل پتزافروشی که اکثر مردم به ان مراجعه می کنند باید از نظر بهداشتی در مقام بالایی باشد ولی متاسفانه

یک پیتزا فروشی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به مدت 3 روز پلمپ شد اما دوباره شروع به کار کرد.

 بازرسان انگلیسی پس از دریافت گزارشاتی از نقض موارد بهداشتی در یک پیتزا فروشی در بیرمنگهام، صاحب این پیتزا فروشی را تنها 900 پوند جریمه کرد و پس از سه روز وی توانست مغازه اش را مجددا باز کند.

 پس از بازرسی این پیتزافروشی صدها سوسک مرده و زنده در آشپزخانه این پیتزافروشی کشف شده بود.

تکناز

حسین بازدید : 719 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)
اتفاقی عجیب و غریب در یکی از روستاهای کشور
در یک اتفاق نادر یک جوان بطور همزمان با دو دختر ازدواج کرد. یک جوانبطور همزمان با دو دختر مورد علاقه خود در یک روز ازدواج کرد.داماد که یک پسر 16 ساله است دراتفاقی نادر دو دختر همسن و سال خودش را به عقد دائم در آورد تا رکورددار این نوع ازدواج در زیر سن قانونی کشور باشد.
جالب اینجاست که هر یک ازهمسران این مرد جوان از این ازدواج راضی بوده واز این اتفاق ابراز خرسندی میکنند. گفتنی است یکی از همسران این مرد دخترعمه و دیگر نسبتی با وی نداشته است. این اتفاق نادر در روستای دهمیان از توابع کوهسرخ شهرستان کاشمر رخ داده است.
 
این ازدواج زمانی رخ میدهد که این جوان 16 ساله ابتدا با دختر عمه خود ازدواج کرده و بعد به دنبال عشق و احساس دیگری رفته و همین امر موجب ازدواج همزمان با دو دختر میشود.
ایران ناز منبع مطلب فوق
حسین بازدید : 94 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

همیشه افراد معروف در معرض دید مخاطبان خاص خود قرار دارند

 برخی از اسامی که ستاره های هنری برای فرزندان انتخاب کرده اند را در اینجا می بینید:

 مجید صالحی امسال صاحب یک دو قلوی پسر و دختر به نام‌های « آروین» و «حنا» شده است.

 اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

احسان کرمی مجری و گوینده رادیو، در شب عید قربان امسال صاحب فرزند پسری شد که نامش را «نیک مهر» گذاشت.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

شیلا خداداد در آبان ماه سال گذشته صاحب فرزند پسری شد که نام او را «سامیار» گذاشت.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

ترانه علیدوستی که از بازیگران موفق سینمای ایران است نام «حنا» را برای دخترش انتخاب کرده است.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

کامبیز دیرباز 29 اردیبهشت امسال پدر شد و «نیاز» نامی بود که برای دخترش برگزید.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

«پناه» نامی است که شاهرخ استخری برای دختر خود انتخاب کرده است.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

نام دختر رضا رشید پور «هلن» است و فرزند پژمان بازغی «نفس» نام دارد.

 

اسم های جالب فرزندان افراد معروف (عکس)

 

تهیه و تنظیم : مجله سرگرمی تکناز

محصولات پرفروش

تعداد صفحات : 4

درباره ما
بروزترین اخبار هیجانی و قتل و کشتار و اعدام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 885
  • بازدید کلی : 17,079